Kája: " Ve slově bystřina napíšeme y, protože je to příbuzné slovo ke stromu bystrý."
Otázka: "Co vše můžeš říci o kvetoucích rostlinách?"
Ráďova odpověď. "Že kvetou. To mám říkat, jak je to tam? "
Co asi znamenají tato slova, která vyřkla Adrianka?
Jazýček trošku neposlouchal. Ovbod..., odbot.....= obvod
Otázka: " Jmenuj některé jedlé houby."
Adamova odpověď: " Pravák, levák, ... "
Otázka: "Co je vnitrozemský stát?"
Moniččina odpověď: "Kdyby otec šel o trochu dál,
máme moře. Ale teď nemáme moře, protože se zastavil a dál nešel."
(Na interaktivní tabuli byla vyznačena pouze krajská města.)
Otázka: "Proč nemůže být na tabuli vyznačen Přerov?"
Adamova odpověď: "Protože je ve Zlínském kraji."
Adam pravil: "Tento trojúhelník je rovnostranný, protože má
všechny strany rovné."
Úžasné Liduščino vysvětlení:
"Citoslovce vyjadřují, že třeba BÚ."
Máme také jasno v další věci. Andulka vysvětlila, že:
"Vláda je složená z bojovníků."
I Adam dobře vysvětluje:
" 15 : 6 = 3, protože děleno pěti je to 3."
( K učivu o vzájemné poloze přímek.)
Otázka: "V jakém vztahu jsou k sobě přímky s a z?"
Adamova odpověď: "Přímky s a z jsou k sobě a."
Nika měla určit rod, číslo a pád slova - ( v ) mlze
" Ta mlza - rod ženský ..."
"Napiš větu podle vzorce ze slovních druhů - 3 2 1 5 10 ."
Opět zářila Nikolka: "Můj krásný snoubenec neudělal bú."
Jedno z vyjmenovaných slov podle Adrianky je "Badžikov." ( Asi Bydžov, ne?)
Žádné komentáře:
Okomentovat