1. Analýzu hospodaření Ekoltesu zpracovanou finančním výborem.
2. Výsledky hospodaření Ekoltesu po jednotlivých střediscích.
3. Kompletní písemnou odpověď Ekoltesu na kritiku ing Kudláčka vznesenou na zasedání zastupitelstva města 22.5.2014.
4. V roce 2013 pokračoval trend špatných hospodářských výsledků Ekoltesu a nárůst nespokojenosti obyvatel Hranic s úrovní poskytovaných služeb Ekoltesu. Jaká opatření Ekoltes již přijal a jaká opatření připravuje k zlepšení hospodaření a kvality poskytovaných služeb?
5. Seznámení s předpokládaným vývojem společnosti v roce 2014, eventuelních rizicích a opatřeních představenstva a dozorčí rady.
6. Informaci o výsledcích společnosti Teplo Hranice s.r.o., která byla v roce 2013 ve 100% vlastnictví města.
7. Projednání návrhu na zúžení představenstva z 5 na 3. Prodejem podstatné části kotelen došlo k zúžení aktivit Ekoltesu, počet členů představenstva se nezmenšil. Ekoltes za rok 2013 vykázal celkem 78 pracovníků. V tom je započteno hospodářské vedení firmy kompletně zajišťující veškeré administrativní a řídící činnosti. Je opravdu k řízení Ekoltesu potřeba ještě aparát zahrnující 6 místních politiků?
8. O podrobnou analýzu příčin nutnosti snížení základního jmění Ekoltesu o 71,2 mil. Kč v roce 2012 a návrh opatření, aby se to v budoucnu již neopakovalo. Ekoltes by měl hospodařit s péčí řádného hospodáře, účelně, efektivně a hospodárně tak, aby se majetek města nesnižoval.
(red)
6 komentářů:
Finanční výbor má v rukou Haša, takže nelze očekávat objektivitu. Kupovat si hodnocení od soukromé firmy je také diskutabilní, kdo platí ovládá výsledek. Jediný kritériem pro hodnocení efektivity je komise odborníků z řad občanů. A do toho současná radnice nepůjde.
K nápravě Ekoltesu vidím dvě cesty:1/ představenstvo: ředitel,ekonom podniku,
dozorčí rada: politik města koalice,
politik města opozice, člen odborů.
Ovšem to za předpokladu, že bude Ekoltes podnikat 40 % z celkového zisku i mimo město.
Zatím je to však na zřízení Podniku místního hospodářství jako příspěvkovou organizaci. Ředitel bude podřízen přímo starostovi a jemu odpovědný. Odpadne vyplácení mezd dozorčí radě, představenstvu a právníkovi. Tato úspora půjde za volební období do milionů. Jen u právních služeb je prý to ročně cca 300 tis / to jsou jen peníze poslané přímo z města na Ekoltes na právní služby/ a teď počítejte počet členů představenstva a dozorčí rady 8 -10 tis měsíčně? za co? Za to, že si sami , rozuměj , představenstvo a dozorčí rada /mimo ekonomku Ekoltesu/ sami schválí, kolik si pošlou z města na Ekoltes? Kocourkov? Ne , to jsou Hranice v roce 2014!!!
K nápravě Ekoltesu vidím dvě cesty:
Takto to nefunguje a fungovat nikdy
nebude.
Počkejme na podzimní volby a nechejme jednat vítěze voleb
Vítěz voleb ví jak má konat a
dočkáme se mnoha překvapení
Jestliže si někdo myslí,že je
schovaný za bukem tak se mýlí.
Hlavně netahat do vedení firmy
odbory.Odbory mají chránit zaměstnance před šikanou vedoucích
pracovníků a nelést vedoucím
do zádele.
Dobrý den.
Nedávno jste psali, jak parkovalo dlouhodobě nějaké auto na chodníku před Zámeckým hotelem. Zřejmě nějaký nadčlověk.
Na opačném konci náměstí, před jiným hotelem - Růžek, zřejmě někdo z města povolil zahrádku se slunečníkem. A tak uprostřed chodníku "zavazí" držák na slunečník. I když nesvítí slunce nebo je noc, prostě si tam jen tak překáží. Co vy na to? Na radnici?
Manželé N.
I mě tam ta dlaždice štve. Kdo to povolil.
Bohuš
Proč by to nefungovalo, německý model a.s. je běžný , jen to chce morálku dodržovat zákonné principy řízení firmy.
Okomentovat