Stavba sil.I/35 Lešná-Palačov délky 5 km odvede tranzitní zejména
nákladní automobilovou dopravu ze stávajícího úseku I/35 Hranice-Valašské
Meziříčí a sil.I/57 Nový Jičín – Valašské Meziříčí. Nahradí tak celkem 50 km sil.I.třídy vedoucích
přes hustě zastavěné území Hranic, Nového Jičína, lázní Teplic nad Bečvou,
Milotic a Hodslavic. Trvale jsou zde překračovány platné hygienické limity
hluku a znečištění ovzduší vlivem nadměrné dopravy.
Dne 14.6.2012 proběhlo na ŘSD Zlín
projednání změny dokumentace pro územní rozhodnutí Palačovské spojky.
Základní stav je takový, že do
poloviny tohoto roku bude předložena žádost na změnu územního rozhodnutí, která
bude vycházet z přepracované dokumentace (znamená to zvolení úspornější
varianty). Až na základě nového územního rozhodnutí bude možné začít připravovat
aktualizovaný investiční záměr, který bude schválen ministerstvem dopravy.
Následně v roce 2013 bude připravena dokumentace pro stavební povolení a teprve
poté je možné postupně připravovat výkupy pozemků. Zároveň bude probíhat
geologický průzkum tak, aby došlo k maximálnímu urychlení přípravy. Předpoklad
zahájení prací, pokud nedojde k problémům při schvalování jednotlivých fází je
nejdříve v roce 2015. Závěrem je nutné říci, že tento termín není primárně dán
finančními prostředky, ale především nutností přepracovat dokumentaci a získat
veškerá potřebná povolení.
Dle podkladů
MD a ŘSD ČR zpracoval 20.6.2012 ing
Karel Hübl
5 komentářů:
Po několika letech ztracených plácáním Mgr.Wildnera a nicneděláním Ing.Ondriášové konečně v poslední době někdo reálně dění kolem Palačovské spojky pozitivně ovlivňuje. Pane inženýre díky.
Bar.
Na to se tedy podívejme, jak nám tedy vlastně pan Hübl dění kolem Palačovské spojky pozitivně ovlivňuje? Co konkrétně tedy vlastně ovlivnil? Možná na ni intenzivně myslí? Zatím mi připadá, že se stará spíše aby naše hokejovo, tenisovo, fotbalovo a divadelní loby měla kde provozovat své kratochvíle, zatímco normální občan města klopýtá na rozbitých chodnících (pokud tedy jsou), nemá přivedenou vodu do baráku nebo třeba kanalizaci. Všude se diskutuje ledová plocha, máme si kde zajít do divadla, případně si zahrát tenis (teda pokud nebudou povodně), ale nikoho nezajímá, že po roce 2025 (možná i dříve) nebude kam vyvézt popelnice. No, úžasné to město.
Pane inženýre, ve Vás aby se čert vyznal.
Máte velmi dobré postřehy a návrhy. Ale přeskočil jste do koalice. Co si mám o Vás vlastně myslet? Vypadáte jako rovný chlap.
Kdo vlastně jste?
Josef K.
K anonymnímu komentáři z 22.6.:
Odvádíte pozornost od tématu příspěvku. Co se týče vaší otázky, co inž.Hübl udělal pro realizaci PS, račte si přečíst jeho příspěvky na tomto webu. A co jste říkal(a) po řadu předchozích let, kdy oficielní šéfové města (Wildner a Ondriášová) nepohli ve prospěch PS ani prstem?
Bar.
Ing.Húbl asi žije na jiné planetě, že pořád protlačuje Palačovskou spojku. Zájem jednotlivých krajů o tuto stavbu se rovná bodu mrazu. Stav přípravných prací se rovná nule. Přínos pro snížení dopravy pro Hranice pomalu mínus jedna. Touto spojkou by se zahltilo hlavně Valašské Meziříčí a to o spojku bez obchvatu města nemá zájem. Ing Húbl, jako zastupitel přeběhlík do hranické radniční koalice, kde jej povýšili na radního by se mně hlavně starat o potřeby města a nevymýšlet tenisovou halu, zimní stadion a jiné blbosti. Měl by svoji iniciativu více využít při řešení stavu chodníků, vozovek a zeleně. Řešit hluk a stav životního prostředí ve městě. V tom by byl příno radního pro občany města Hranic.
Okomentovat